De voorbereidingen zijn in volle gang!

2 september 2018 - Houten, Nederland

21 september is het zover, dan vertrekken we rond het middaguur naar Hong Kong! Een stad die tot de verbeelding spreekt en omdat we er toch eerst naar toe vliegen alvorens we doorvliegen naar Kuala Lumpur, hebben we besloten hier wat langer te blijven om de stad eens te bekijken.

We hebben er al zin in, de tijd tot de 21ste kan niet snel genoeg voorbij zijn!

1. Jolanda:
    15 september 2018
    Eindelijk, bijna is het dat zover! Al zolang naar uitgekeken en nu al zo dichtbij. Wij gaan jullie zeker volgen op deze bijzondere reis... Veel plezier, Ronald en Jolanda
  2. Evelyn Bruins:
    15 september 2018
    Heel leuk om jullie te gaan volgen!
  3. Karin en Gert-Jan:
    15 september 2018
    Na lang wachten is het bijna zover. Wij zijn heel benieuwd naar jullie foto's en verhalen op de blog :-)
  4. Nic-Jan & Yvonne:
    15 september 2018
    Dat is een mooi vooruitzicht en leuk dat dat we jullie kunnen volgen. In tegenstelling tot jullie hopen wij dat de dagen niet te snel gaan nu wij nog vakantievieren Down Under, dat mag nog wel even duren. Succes met de voorbereidingen.
  5. Nic-Jan & Yvonne:
    15 september 2018
    Succes met de laatste voorbereidingen en wij gaan jullie volgen. Jullie heel veel plezier met de reis en ga vooral overal van genieten. Dat doen wij ook nog steeds Down Under.
  6. Je zus:
    16 september 2018
    Wat leuk om jullie straks te volgen!
    Veel plezier bij de voorbereidingen!
  7. Caroline:
    18 september 2018
    Succes met de laatste voorbereidingen. Mijn vakantie zit er bijna op, maar nu ga ik opnieuw op reis met jullie. Wat fantastisch dit ik dit mee mag maken. Kijk vol belangstelling uit naar jullie foto's en reisverslag. Hele goede reis en geniet ervan.
  8. Joan Mensonides:
    20 september 2018
    Het is bijna zover! Hele fijne en mooie vakantie Perry en Jacqueline . Ik kijk uit naar jullie verhalen en foto’s
    Lieve groet Fokko en Joan
  9. Timon en Werry:
    20 september 2018
    Hoi Perry en Jacqueline,
    Morgen vertrekken jullie weer voor een mooie reis naar Maleisië met een stop in Hongkong. Een hele goede reis gewenst en geniet van al het moois wat jullie gaan zien en beleven. Dat lezen wij dan graag weer terug in jullie verslagen.
    Liefs Timon en Werry