Afsluiten op Langkawi

11 oktober 2018 - Langkawi, Maleisië

In de morgen om 07:30 zijn we opgehaald in Penang voor onze transfer naar Langkawi. Deze zou per boot worden gedaan, dus we werden afgezet bij de pier van de snel-ferry. Het was toch nog zo’n 3,5 uur varen, op een boot waar je niet naar buiten kon.

HotelkamerKamer uitzicht

Bij aankomst op Langkawi stond er al iemand klaar om ons te vervoeren naar het Berjaya Beach Resort. Dit is een groot resort met huisjes variërend van in het regenwoud tot op het water. Erg goed onderhouden en zeer vriendelijk personeel. Er is ook een restaurant op palen in de zee, erg sfeervol.

StrandpaalStrandHornbill

Hier komt ook de hornbill vogel voor, die we ook nog hebben mogen zien, heel bijzonder, want die laat zich normaal niet vaak zien. Ook zitten er hier veel apen, die iedere dag even gaan controleren of ze nog kunnen inbreken in de huisjes!

Leuk aapjeAapje

Verder hebben we hier voornamelijk uitgerust en genoten van het mooie weer en het lekkere eten. Nu moeten we weer de koffers gaan pakken en ons voorbereiden op de lange reis naar huis. We vliegen van Langkawi eerst naar Kuala Lumpur, van Kuala Lumpur naar Hong Kong en vervolgens van Hong Kong naar Amsterdam. Zou je eigenlijk over moeten kunnen slaan maar helaas...

RestaurantLaatste avond

Aan alles komt een einde, en het is ook wel weer leuk om naar huis te gaan! Bedankt voor jullie vele leuke reacties op onze belevenissen, we hopen jullie snel weer te zien!

Hornbill 2

1. Je zus:
    11 oktober 2018
    Wat een gave aap is dat met die witte oogjes!
    Ik heb enorm genoten van jullie reisverslag.
    Goede thuisreis gewenst en ik ben benieuwd naar alle verhalen!
  2. Nic-Jan & Yvonne:
    11 oktober 2018
    Indrukwekkend, dat ziet er uit als een fantastische afsluiting van een mooie vakantie. We wensen jullie een fijne thuisreis en bedanken jullie voor de leuke berichten en foto's.
  3. Tineke Johnston:
    11 oktober 2018
    Dat is zeker een heel leuk aapje! Kun je er eentje voor me meenemen ;-)
  4. Evelyn Bruins:
    11 oktober 2018
    Wat een prachtig resort! Gaaf hoor zo aan het water eten! Die aapjes zijn ook heel leuk! Was er nog iets te halen voor ze? Het was leuk om jullie te volgen. Hopelijk hebben jullie een vlotte terugreis! Gelukkig is het hier ook nog prachtig weer☀️
  5. Danielle:
    11 oktober 2018
    Wat een prachtig einde van een indrukwekkende reis. Ik wens jullie een voorspoedige terugreis en zie jullie zaterdagmorgen vroeg op Schiphol💋💋
  6. Karin en Gert-Jan:
    11 oktober 2018
    Wauw wat een prachtige foto's en wat een mooie reis hebben jullie gemaakt. Ik heb Maleisië nu heel anders beleeft dan toen ik er zelf ben geweest. Jammer dat het er voor jullie alweer op zit. Hele goede reis terug en tot snel!
  7. Jolanda:
    11 oktober 2018
    Wauw....wat mooi allemaal!! Wat een reis, vol met avonturen.... Bedankt voor het meereizen via jullie verslag en foto’s. Erg leuk!! Nu een veilige terugreis en lekker uitrusten. Tot gauw 😘😘
  8. Bas-Henk-Myla:
    11 oktober 2018
    Bedankt voor het op deze wijze delen van jullie fantastische vakantie ervaringen, leuk hoor! Goede terugreis gewenst uit Doetinchem en we zien jullie binnenkort!
  9. Annelies:
    12 oktober 2018
    hele fijne terugreis, en leuk dat we hebben mogen mee genieten. zoals ik het beleeft heb een hele mooie reis, veel gezien en beleeft. dit zijn herinneringen voor het leven.

tot snel Groetjes Annelies
  10. An Bruis.:
    12 oktober 2018
    Leuk Dat ik jullie mooie foto,s en ver halen mee heb
    Mogen maken,helaas komt er aan alle leuke dingen ook
    Weer een einde ik wens jullie een ,voor spoedige thuis reis
  11. Caroline:
    12 oktober 2018
    Jammer dat het er al weer op zit. Ik ga jullie verhalen missen. Ik heb er van genoten. Bedankt dat ik mee mocht op deze reis. Een hele goede terugreis. Op naar de volgende. Liefs Caroline XXX